ტრენინგ-კურსის მეშვიდე დღეს განვიხილეთ მეექვსე მოდული: დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისთვის, დიფერენცირებული სწავლება, მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით . გავეცით პასუხი მნიშვნელოვან კითხვებს:
მონაწილეები დაიყო ტრიადებად და დაგვევალა შეგვექმნა პრეზენტაციები სხვადასხვა თემაზე. ჩვენი ჯგუფის თემას წარმოადგენდა: ,,ვიზუალური, აუდიო და კინესთეტიკური" აღქმის უნარების შესახებ. პრეზენტაცია გავაკეთეთ პოვერპოინტში და წარუდგინეთ აუდიტორიას.
ვისაუბრეთ მოსწავლეთა მხარდაჭერის ფორმებზე, ერთ-ერთი ჩვენც შევქმენით.
მოცემული მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით : ერთმანეთს გავუზიარებეთ სავარაუდო ნაშრომებსა და შეფასების რუბრიკებს
- როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად, სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით?
- როგორ შემიძლია შევუწყო ხელი ჩემს მოსწავლეებს, რომ ისინი თვითრეგულირებად მსწავლელებად იქცნენ?
- როგორ დავაკმაყოფილოთ მოსწავლეების განსხვავებული საჭიროებები?
მონაწილეები დაიყო ტრიადებად და დაგვევალა შეგვექმნა პრეზენტაციები სხვადასხვა თემაზე. ჩვენი ჯგუფის თემას წარმოადგენდა: ,,ვიზუალური, აუდიო და კინესთეტიკური" აღქმის უნარების შესახებ. პრეზენტაცია გავაკეთეთ პოვერპოინტში და წარუდგინეთ აუდიტორიას.
ვისაუბრეთ მოსწავლეთა მხარდაჭერის ფორმებზე, ერთ-ერთი ჩვენც შევქმენით.
მოცემული მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით : ერთმანეთს გავუზიარებეთ სავარაუდო ნაშრომებსა და შეფასების რუბრიკებს
- ვიმსჯელეთ, როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლეების თვითრეგულირებად სწავლას
- მოვძებნეთ დიფერენცირებული სწავლების გზებს ყველა ტიპის მოსწავლისთვის
- დავგეგმეთ შეფასება მოსწავლეთა თვითრეგულირებისთვის
- შევქმენით დამატებით მასალებს მოსწავლეთა გეზის მისაცემად (სკაფოლდინგი)
- მოვახდინეთ სასწავლო პროექტის მოდიფიცირება
- გავაკეთეთ რეფლექსიას
- დავიწყეთ თემისთვის საჭირო ფასილიტაციის მასალების მომზადების დაგეგმვას.
Комментариев нет:
Отправить комментарий