воскресенье, 4 ноября 2018 г.

მეშვიდე დღის რეფლექსია

   ტრენინგ-კურსის მეშვიდე დღეს განვიხილეთ მეექვსე მოდული: დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისთვის,  დიფერენცირებული სწავლება, მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით . გავეცით პასუხი მნიშვნელოვან კითხვებს:
  • როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად, სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით?
  • როგორ შემიძლია შევუწყო ხელი ჩემს მოსწავლეებს, რომ ისინი თვითრეგულირებად მსწავლელებად იქცნენ?
  • როგორ დავაკმაყოფილოთ მოსწავლეების განსხვავებული საჭიროებები?
შევავსეთ ჩვენი სასწავლო პროექტის აღნიშნული ბლოკი.
      მონაწილეები დაიყო ტრიადებად და დაგვევალა შეგვექმნა  პრეზენტაციები სხვადასხვა თემაზე. ჩვენი ჯგუფის თემას წარმოადგენდა:  ,,ვიზუალური, აუდიო და კინესთეტიკური" აღქმის უნარების შესახებ. პრეზენტაცია გავაკეთეთ  პოვერპოინტში და წარუდგინეთ აუდიტორიას.
      ვისაუბრეთ მოსწავლეთა მხარდაჭერის ფორმებზე, ერთ-ერთი ჩვენც შევქმენით.
      მოცემული მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით : ერთმანეთს გავუზიარებეთ სავარაუდო ნაშრომებსა და შეფასების რუბრიკებს
  • ვიმსჯელეთ, როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლეების თვითრეგულირებად სწავლას
  • მოვძებნეთ დიფერენცირებული სწავლების გზებს ყველა ტიპის მოსწავლისთვის
  • დავგეგმეთ შეფასება მოსწავლეთა თვითრეგულირებისთვის
  • შევქმენით დამატებით მასალებს მოსწავლეთა გეზის მისაცემად (სკაფოლდინგი)
  • მოვახდინეთ  სასწავლო პროექტის მოდიფიცირება
  • გავაკეთეთ რეფლექსიას
  • დავიწყეთ  თემისთვის საჭირო ფასილიტაციის მასალების მომზადების დაგეგმვას.

Комментариев нет:

Отправить комментарий